Voih,loma loppuu kohta.Oon kuunnellu torstaista lähtien Love never dies:ia.Osa kappaleista on aika hyviä(Beneath a Moonless Sky ja The Beauty Underneath).

Toivottavasti mie kuuntelin sen tokan levyn viimisen kappaleen väärin.Ei siinä saa niin käyä!!!Miks mun pitää olla niin utelias?!Olisin vaan kiltisti lopettanu ekan levyn 19 toista kappaleessa.Olis parempi mieli.Mutta ihmislapsi on niiiiiiiin utelias!!!

Ei saa märsätä,se on vaa satua.En mie voi sille mitään,että se saa tunteet pintaan.Oon ettiny,jos netissä olis jokin vahvistus mun kuulemasta ihan suomenkielellä.

No,olin alkuviikon mummolassa.Ostin sinä aikana yhestä kaupasta uuen levyn(Metallicaa selloilla) sekä uuen julisteen RP:stä .

Muuten,mitä mie voin sille,et oon Erikin puolella?!Ei,ei mulla oo pakkomiellettä!!

Nii ja tossa on siitä kannesta kuva.

Pitäskö alkaa kirjottaa fanficcejä PotO:sta?