Aikaa on vierähtäny tovi siitä,ku viimeksi kirjotin.Oon täyttäny vuosia,käyny shoppailemassa,saanu tet-paikan(jippii!!!) ja oon lähössä retkelle partioryhmämme kanssa viikonloppuna.

Kokeita on tullu ja menny,osa hyvin ja osa ei niin...no,hyvin.

Vaikka oon käyny useamman kerran retken kohteessa,aina jännittää yhtä paljon.Oon hankkinu ruuat(suhtkoht terveellistä verrattuna edellisvuosiin),mutta en oo pakannu.Ja pitäs lähettää yks meili illan aikana.No,hommia on vielä jäljellä illlaksi.Mutta nautin kaikesta tällaisesta hyvinkin paljon.Oon vaan semmonen ihminen.Oi,tulispa jo huominen!

Mun kirjottelu on jääny vähemmälle,kun koulu on vieny suuren osan ajasta arkena ja viikonloppusin tuijotan tietokoneen ruutua tai teeveetä.Kaiken kiireen ansiosta ei ole MINKÄÄN laista inspiraatiota.Toivottavasti viikonloppu antas jotain kirjottamisen aihetta.Nyt kyllä pittää lopettaa ja lähettää se meili,et pääsee pakkaamaan ja kokkaamaan.