Joulu tulee ja koulu helpontuu.Ei ole enää niin paljoa kokeita,yksi enää jäljellä.Vain muutamia päiviä...

On tapahtunu jotain,muistas vaan mitä.Niin kävin kattomassa Frankensteinin ylioppilasteatterissa ja uuden Harry Potter-elokuvan,mutta nekin olivat viime kuussa...Mun elämä taitaa oikeasti olla pitkästyttävää.Ei voi mittään.

Kirjasto on vaarallinen paikka minulle: jos vien sinne vaikka kolme kirjaa,on hyvinkin todennäköistä,että kannan saman verran kirjoja kotiin.Kotonakin odottaa minulla kymmenkunta lukematonta kirjaa.Soisin niille huomiotani paljon enemmän,jos en kävisi koulua eikä tietsikka,netti ja tv toimisi.Mutta kun ne sattuvat toimimaan...

Koulu on mennyt hyvin laimeasti sanottuna.Ei sumuisia päiviä,vain kirkasta auringon paistetta(kuvainnollisesti siis,ulkona on pilvistä).Toisaalta kirjoittaminen ei onnistu.Nyt ymmärrä taiteilijoita.

Oon menossa ITU-koulutukseen samaan paikkaan,jossa mulla oli ripari.Pitää lähteä sinne jo perjantaina,joten jään kaipaamaan läppäriä ja simejäni.

Simeistä puheen ollen,tässäpä taas yksi simini.Olen kuin isovanhempi,joka näyttää kuvia lapsenlapsistaan. :D

Simin nimi on Justus,kolmatta sukupolvea RKC:ssäni.Harmi vain,että kohtalona tulee olemaan varhainen kuolema.En halua luistaa "huimista" juonisuunnitelmistani vain yhden simin takia.

Ja siinä kaikki tältä kertaa.Näkemiin.