Eipä tässä mitää ihimeellisiä.Kerron vähän viimeviikon ja tän viikon tapahtumista.

20-22.11. kävin vartsun kanssa retkeilemässä yhdellä kämpällä.Siellä sitte löhöiltiin,hakattiin puita,kannettiin vettä.Kuulostaa vähä joltain työleiriltä,mutta en ollu nukkunu pitkiin aikoihin niin hyvin.

20.päivän iltana ryhmä poikapartiolaisia SÄIKÄYTTI MEIDÄT MELKEIN HENGILTÄ,kun päättivät tulla tervehtimään meitä kymmeneltä illalla.Siinä jo kaivettiin itsepuolustusvälineitä rinkoista(siis puukkoja),mutta ei niitä tarvinnu käyttää,kun ne lopulta paljasti itsensä omatoimisesti.Mutta en oo pitkiin aikoihin pelänny niin.Tehtiin siinä sitte miiluja ja lopulta ne häippäs.Ryhmässä oli mukana yks mun luokkalainen poika.

26.päivä mie kävin kattomassa Twilight-Uusikuu-elokuvan.Olen fani.Täytyy tunnustaa.Löysin ensin kylläkin kirjat,sitten vasta sain tietää jo kaksi ensimmäistä lukeneena,että niistä tehään elokuva.(Löysin sarjan siis keväällä 2008.)Innostuin tietinkin hullusti!Nyt oon lukenu kaikki kirjat.

Paikkakunnalla,jossa itse asun,ilmotettiin,et veenjakelussa saattas olla ongelmia.Äiti oli heti autotallissa kaivamassa ämpäreitä,ite olin keittiössä täyttelemässä kannuja veellä.

Oon innostunu uuesta bändistä The Baseballsista.Se,et kuinka uus se on,ei oo hajuakaan.Mutta sillä on hyvää musiikkia.Mun isi sano,et seki tykkää sen tyylisestä.Sen musiikki on todellaki vähä erilaista,ku Musen.

Pittää tässä lopetella ja alkaa lukea Viisi pientä possua-kirjaa.