Maanantai ja ennen seitsemää!Väsyttää hullusti,mutta ei auta.Koulu alkaa kahdeksalta,joten ehdin sopivasti päivittämään blogini.

Viime viikolla mulla oli kaks koetta(ja jos multa kysytään,metsään meni ja täysillä!).En ehtinyt(siis jaksanut)lukea niihin oikeastaan ollenkaan.

Viime perjantaina piti käydä ostamassa vaatteita ja minä niin "rakastan" vaatteiden ostamista.No,onneksi se urakka on hamassa menneisyydessä.

Viikonloppuna tuli valvottua liikaa 12:ta asti(mutta inspiraatio ei katso todellakaan kellonaikoja).Siitä tulee sellane viikko tänään,kun alotin "ikusuusprojektia" PotO:sta.Oon kirjottanu monta sivullista(A5) täyteen.En vieläkään osaa päättää loppua(pari loppua pyörii mielessä,toinen sellane huippupiitkä ja toinen lyhyempi).Olen huomannut,että suurimman osan ficcistä oon kirjottanu iltaisin(siis yöllä),eikä inspiraationi kulje päivisin.Joten en ihmettele,jos koulunkäyntini kärsii harrastukseni takia(arkisin en valvo,kirjotan vaan iltasin,kun pitäs tehä läksyjä).Olen jopa miettinyt,jos vaikka julkaisisin ficcini,mutta se on vielä hyvin epävarmaa.

Pitää tästä lähteä syömään aamiaista.*haukotus*